Memories .. ♥

Milý deníčku ..

Věci se dějí tak rychle, že není možné do té doby ani lusknutí prstů. Pomlouvá se .. HODNĚ. Opravdu mě to mrzí. Možná, že jsou pomluvy jen nedostatek informací. Čo ja viem. Ale rozhodně nechci, aby si o mně lidi mysleli, že přebírám kamarádkám kluky ! A už vůbec ne, když je ten kluk můj bratránek ! A když už někde zjistí, že "chodím" s klukem, který jí dal před měsícem kopy, tak proč se mě na to nezeptá ?! Přišla mi od ní jen SmSka "U mě si skončila, holčičko.! SKONČILA !" a pak rozhlásí po facebooku: "Moje nejlepší kámočka chod s *****, končím s ní. To si říká kámoška ?!" Připadám si teď jak pí*a !! Ani bych se svým příbuzenstvem nechodila a i kdyby, tak kdyby mě vážně brala za nejlepší kámošku, tak by mi to snad přála, ne ?! Už takhle jsem na dně a ona mi tak hezky přilepšuje mojí "popularitou" o kterou nestojím ..

0 komentářů:

Okomentovat